Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за ABS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ако венеца не е спукан(сцепен), т.е. си е цял, може да пробвате с един център да "накълвете" оригиналната позиция, на която седи(в/у карето) и да го монтирате на мястото му. Стига луфта да не е огромен - би трябвало да се получи.

    П.С. ...Из неволи с износени места за лагери на задни полуоски ...
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #32
      Я ми дайте VIN номера да видим какви варианти можем да измислим за ново .Това с центрирането което го предлага колегата няма да стане най вероятно щом толкова лесно се мести .
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #33
        Ето ограмотих се. Значи гривната е набита на карето.
        Добре де .Защо не си вземеш 2-ра ръка . Доколкото знам цялата полуоска дясната е 70лв а лявата 50лв.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
          Тая работа не ме кефи особено ... Ако е едно цяло с карето (както и аз съм чувал...), защо венеца се разхожда така свободно насам-натам ??? Може да се мести с пръст без почти никакво усилие ...
          най-вероятно е побългарявано
          мисля, че мога да ти подаря едно каре
          и без това няма какво да ги правя

          Comment


          • #35
            Е ... бате Еньо е
            Да се разберем на лични за карето ! Аз пък ще ти подаря календари на Алфа, ако станат де
            Инак сериозно - нямам думи просто, защото това не е първия път, когато ни помагаш
            Attached Files
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
              най-вероятно е побългарявано
              мисля, че мога да ти подаря едно каре
              и без това няма какво да ги правя
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #37
                аз един лаишки въпрос да отперя. нормално ли на всяка дупка да се активира абс а напоследък и в поледицата при сваляне на предава - особено от 3-2, и в двата сучая без да пипам спирачката.
                '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                Comment


                • #38
                  Категорично не .
                  sigpicAlfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от alf Покажи съобщение
                    аз един лаишки въпрос да отперя. нормално ли на всяка дупка да се активира абс а напоследък и в поледицата при сваляне на предава - особено от 3-2, и в двата сучая без да пипам спирачката.
                    Виж да не е същия прблема - да се е изместила гривната, и от сътресенията да лъже датчика ...
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      най-вероятно е побългарявано
                      мисля, че мога да ти подаря едно каре
                      и без това няма какво да ги правя
                      Браво на колегата .
                      sigpicAlfa 155 2.0 16v

                      Comment


                      • #41
                        И при мен взе да святка отвреме навремеПървият път беше в големия сняг-светна за около 4-5 км. и след като спрях, загасих и запалих отново изгасна.
                        Втория път беше наскоро, когато снега взе да се топи и имаше доста вода по пътищата. Тогава светна и не изгасна дори след няколкократно палене-гасене на колата.
                        На другия ден си загасна (по-принцип като дам контакт свети няколко секунди и гасне) и повече не е светвала.
                        Чудя се дали не е от голямата влага?
                        Иначе спирачките си работят нормално. Когато светеше не съм пробвал дали при силно натискане се включва АБС-са, но вчера пробвах и всичко си е ОК.
                        Другото е, че спирачната ми течност ми се вижда малко, но едва ли е от нея понеже пробвах да натисна поплавъка нагоре (все ено казанчето е пълно) и лампата пак си светеше.
                        Така или иначе обаче трябва да доливам, а незнам каква е старата. Какво може да стане ако долея ДОТ3 (понеже имам подръка едно шишенце), а старата е ДОТ4?
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #42
                          Моя съвет е да провериш бушоните за двата кръга - оранжевите пластамсови куплунзи в двата ъгъла на двигателния отсек - ако има влага, може да се лъже системата. Може и прекълцан кабел да я лъже също. Ако е изместена гривна или датчик, ще се задейства ABS-а със сигурност дори при най-лекото пипане на спирачката.
                          Колкото до течностите - не ги смесвай. Имат различни свойства двата типа, и по-добре заложи на препоръчвания от Алфа.
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #43
                            Аз се сещам само за един оренжев куплонг до акомулатора-там където са трите бушона и четирете релета за ламда сондата, бензиновата помпа и не си спомням другите за какво точно бяха. Къде е другия ?
                            Иначе сега като е сухо не е святкала.
                            Другото, което забравих е, че понякога като минавам през няколко последователни по-големи дупки дори да не натискам спирачка, чувам как помпата се задейста.
                            А относно течностите, предполагам няма начин да разбера с каква е колата в момента?
                            155 1.8 8v TS & FZR 600

                            Comment


                            • #44
                              няма как да разбереш каква е течността в момента. А за оранжевите нещя в двата ъгъла под предният капак- те не са бушони а букси и често се ебават кабелите на входа или изхода на тези букси (те са едни оранжеви продълговати около бобетата на амортесьорите).
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                А за оранжевите нещя в двата ъгъла под предният капак- те не са бушони а букси и често се ебават кабелите на входа или изхода на тези букси (те са едни оранжеви продълговати около бобетата на амортесьорите).
                                Това са към предните 2 колела кабелите към датчиците, за задните 2 колела жълтите куплунзи са под задната седалка на пода на колата! Там също е добре да се проверят, особено ако е имало екшън на задната седалка .


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X